ششمین هفته از قرعه کشی‌های ویژه عیدانه فرا رسید

دسته بندی: اخبار
تعداد نظرات : 0

ششمین قرعه کشی هفتگی یکشنبه‌های ویژه در تاریخ 15 اسفند با حضور مدیران محترم فرش بهشتی و شخص ناظر صدا و سیما در شعبه سهروردی انجام شد.

هفته ششم قرعه کشی

این هفته 9 برنده داشتیم که از این 9 نفر، 7 نفر برنده صورت حساب رایگان شدند و کل وجه پرداختی آنها بازگردانده شد. 2 نفر هم برنده بن خرید فرش هرکدام به ارزش 5 میلیون تومان شدند. اتفاق جالبی که در ششمین قرعه کشی افتاد، این بود یکی از برنده‌های صورت حساب رایگان از مشتری‌های وفادار مجموعه بودند که از آبان ماه تا اسفند، هر ماه از مجموعه خرید داشتند و در نهایت در این ماه توانستند برنده جایزه صورت حساب رایگان شوند. بیشترین مبلغ وجه بازگشتی در این قرعه کشی 35،974،000 تومان و کمترین مبلغ 120 هزار تومان بود.

قرعه کشی ویژه

روند قرعه کشی به این صورت است که ابتدا از بین تمامی خریداران فروش حضوری و آنلاین هر روز به صورت جداگانه، برای جایزه صورت حساب رایگان( بازگرداندن کل مبلغ خریدار جهت خرید فرش، تا سقف 50 میلیون تومان) انجام می‌شود. مرحله بعدی قرعه کشی از بین خریداران حضوری و آنلاین کل هفته انجام می‌شود و جایزه هر هفته متفاوت است.

قرعه کشی بعدی در تاریخ 22 اسفند ماه انجام خواهد شد و جوایز آن علاوه بر صورت حساب رایگان، کمک هزینه جهیزیه به ارزش 30 میلیون تومان خواهد بود.

شاید برنده بعدی شما باشید..

نظرات شما

    02141173

    نیاز به مشاوره دارید؟