جدید‌ترین و پرفروش‌ترین طرح‌های فرش ماشینی 1400

دسته بندی: مقالات
تعداد نظرات : 0

جدید‌ترین و پرفروش‌ترین طرح های فرش ماشینی، برای کسانی که دوست دارند به روز باشند. یکی از وسایلی که در همه خانه‌های ایرانی وجود دارد فرش است. برای افرادی که تمایل دارند همیشه دکوراسیون به روز و مدرن داشته باشند، ​اطلاع از جدیدترین طرح های فرش جز اولویت‌ها محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی در سال 2021 را برایتان شرح دهیم.

فرش‌های جدید سال 2021

طرح‌ جدید فرش

از مدل‌های جدیدی از فرش‌ها که اخیرا طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده، فرش‌های وینتیج است. یکی از دلایلی که باعث علاقه‌مندی مردم به این فرش‌ها شد نزدیک بودن سبک آن به فرش‌های عتیقه است.

از آن جایی که بسیاری از مردم تمایل به نگهداری و یا تزیین محل سکونت خود با اشیا و یا فرش‌های کهن را دارند، فرش‌های وینتیج برای ایجاد حس قدیمی بودن و ارزشمندی گزینه مناسبی است. فرش‌های وینتیج به دو دسته وینتیج کلاسیک و وینتیج مدرن تقسیم می‌شود.

در دسته اول از طرح‌های اصیل ایرانی در قالبی مدرن در فرش‌ها استفاده شده و در دسته دوم از طرح‌های فانتزی و جدید بهره گرفته شده است. می‌توانید چند نمونه از فرش‌های وینتیج فرش بهشتی را در زیر ببینید.

 

طرح‌ های جدید فرش

جدیدترین فرش‌های سال 1400

جهت انتخاب و خرید فرش‌‌های وینتیج می‌توانید به صفحه خرید فرش مراجعه کنید.

جدید‌ترین و پرفروش‌ترین طرح‌های فرش بهشتی

کلکسیون نارسیس و لاریسا از جدید‌ترین طرح‌های فرش ماشینی فرش بهشتی در سال ۱۴۰۰ هستند. نارسیس مجموعه ای فاخر و بی نظیر است که طرح‌هایی اعجاب انگیز دارد. این مجموعه تجلی از درخشش و زیبایی است که با طرح‌های اصیلی ایرانی ترکیب شده است.

فرش ماشینی جدید

فرش‌های نارسیس همچنین از پر فروش‌ترین فرش‌های ماشینی فرش بهشتی در سال جاری اند که با بهره‌گیری از بهترین و با کیفیت ترین مواد روانه بازار شده‌اند. فرش‌های نارسیس طی چند مرحله سخت به صورت اعلا شور شسته می‌شوند و تک تک کارهای پس از بافت آن با کار دست و هنر و دقت بافنده‌های خوش ذوق فرش بهشتی انجام می‌شود.

پرفروش‌ترین فرش سال 1400

لاریسا نیز از جدید‌ترین و پرفروش ترین فرش‌های فرش بهشتی است. رنگ بندی جذاب و شیک و درخشان این فرش‌ها توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که لاریسا را از دیگر فرش‌ها متمایز می‌کند نقوش برجسته روی آن است.

ست کردن فرش با مبلمان و انتخاب رنگ مبل و فرش مهم‌ترین بخش دکوراسیون داخلی است؛ اگر هنگام ست کردن به مشکل می‌خوردید، مقاله ست کردن فرش با مبلمان را از دست ندهید.

طرح های جدید فرش

این فرش‌های جذاب جلوه بی‌نظیری به خانه شما می‌دهند به طوری که با نگاه کردن به آنها دقایقی از زمان و مکان فاصله خواهید گرفت. رنگ‌بندی و طرح‌های کلکسیون لاریسا به گونه‌ای است که با بیشتر اجزای دکوراسیون شما هماهنگ می‌شود، بنابراین با خیال راحت می‌توانید این فرش‌های زیبا را در طرح‌های جدید و متنوع تهیه کنید.

جدیدترین فرش سال 1400

طرح‌ شلوغ یا طرح ساده؟

طرح‌های ساده هم بر روی فرش‌های با تراکم بالا هم پایین، زیبایی خاص خودش را دارد. برخی از طرح‎‌های شلوغ انقدر هماهنگ و زیبا بافته شده‌اند که نه تنها شلوغی آن چشم را اذیت نمی‌کند بلکه خیره کننده‌ام هست.

اینکه افراد کدام نوع طرح فرش را برای منزلشان انتخاب کنن یک امر کاملا سلیقه‌ایست و بستگی به دیگر عناصر دکوراسیون دارد. اما معمولا در سال‌های اخیر تمایل افراد به طرح‌های ساده و یا شلوغ با رنگ‌های مکمل هم بوده است.

لازم به ذکر است که مجموعه فرش بهشتی با تلاش شبانه روزی گروهی خوش ذوق و خلاق از جوانان روز به روز در تلاش است که بهترین و با کیفیت‌ترین فرش‌ها را تولید و عرضه کند.

این مجموعه همچنین برای راحتی شما عزیزان شرایط خرید اقساطی 2 ساله‌ای بدون پیش پرداخت، بدون سود همراه با تخفیف های متنوعی قرار داده است. برای اطلاع کامل از این فرصت بی‌نظیر می‌توانید روی اقساط 24 ماهه کلیک کنید.

نظرات شما

    02141173

    نیاز به مشاوره دارید؟